Thailand - dag 15

 
 
Idag har vi varit på utflyckt. Vid nio tiden åkte vi ut med en speedboat för att se några av alla öar som finns här omkring. Vi stannade till vid många platser där vi kunde snorkla, lägga oss på stranden eller göra vad vi ville. Jag snorklade mycket och vid sista stoppet så hoppade kapten i och "guidade" mig runt en hel ö under vattnet. Det var häftigt att se, han dök flera gånger ner till botten och hämtade upp saker som en sjöstjärna och en sjögruka. Försökta ta lite bilder under vattnet, det blev mest att jag gled omkring och tog kort utan att veta om det ens blev några kort tagna. Jag såg ingenting för mitt syklop immade igen, man skulle tydligen spottat i det innan man tog på sig det för att förhindra att det immar. Några bilder blev det och jag har även klippt ihop en liten film som finns att se på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


Hemsida / Blogg:


Kommentar:


Trackback



Mitt namn är My Isoniemi, jag är 20 år och är just nu bosatt i Norrköping. Jag kommer ursprungligen från Kumla/Örebro där jag är född och uppvuxen. Idag studerar jag andra året på Kultur, samhälle och mediegestaltning vid Linköpings Universitet, inom ett par år får vi se vart medievärlden tar mig.

Besöksräknare fr. 27-04-11
Idag: Denna vecka:
Denna månad:
Totalt:



2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December