SKANSEN MED VÄNNERNA

iPhone4s + Instagram
 
Igår åkte jag, Pontus, Tim, Martin och Christoffer till Stockholm för att gå på Skansen. Vi åkte runt nio tiden här i från Norrköping och var framme i Huvudstaden någon timma senare.
Det var jätte mysigt att gå rund på Skansen, kolla på alla fina djur och gå på julmarknaden som öppnade då. Äta gröt och pepparkakor, gjorde vi också.
 
Vi passade på att gå en runda i Stockholm, killarna shoppade lite kläder och jag en väska till Marcus. Vädret var på topp, finare väder hade vi aldrig kunnat få, solen skinde och inte ett måln så långt ögat kunde nå.
 
Det var en toppen dag, med mina toppen vänner!
 
Fler inlägg från skansen och Stockholm hittar du [Här] och [Här]

Trackback



Mitt namn är My Isoniemi, jag är 20 år och är just nu bosatt i Norrköping. Jag kommer ursprungligen från Kumla/Örebro där jag är född och uppvuxen. Idag studerar jag andra året på Kultur, samhälle och mediegestaltning vid Linköpings Universitet, inom ett par år får vi se vart medievärlden tar mig.

Besöksräknare fr. 27-04-11
Idag: Denna vecka:
Denna månad:
Totalt:



2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December