28/12/10 - Dag 6 - Vad är det för dag?

 
I dag sov jag ganska länge. Var väldigt trött. Så idag har vi inte gjort så mycket. Efter jag stigit upp så åkte vi och åt lite mat. Jag tänkte att jag skulle prova något nytt, det var mindre lyckat. Jag fick äta ris, det andra lämnade jag åt sidan.
 
 
På eftermiddagen åkte vi till en utsiktsplats, väldigt vackert. Jag fotograferade lite sedan så åkte vi och kollade på en jättestor buddha staty. Där stannade vi inte så länge. Vi åkte till en stor marknad som är varje tisdag. Vi var väldigt osäkra på vad det var för dag idag. Vi hade ingen aning... Men när pappa tog fram mobilen och det stod tisdag så kunde vi åka till marknaden. Där köpte jag två små väskor, en blommigt linne och några örhängen.
 
 
Nu så sitter jag hemma på hotellrummet. Har nyss ätit lite ris och revbenspjäll. Det har även åkt ner lite minimunkar och frukt. Nu ska jag äta lite chips, har hittat en favvis. Corners heter de i Sverige och ser ut som strutar. Här finns de med ostsmak och är helt otroligt goda. Jag funderar faktiskt på att fylla min resväska med ett antal påsar...

Trackback



Mitt namn är My Isoniemi, jag är 20 år och är just nu bosatt i Norrköping. Jag kommer ursprungligen från Kumla/Örebro där jag är född och uppvuxen. Idag studerar jag andra året på Kultur, samhälle och mediegestaltning vid Linköpings Universitet, inom ett par år får vi se vart medievärlden tar mig.

Besöksräknare fr. 27-04-11
Idag: Denna vecka:
Denna månad:
Totalt:



2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December