Thailand - dag 2

 
Startade dagen med att vakna kl 7.30. Sov inte speciellt många timmar i natt då jag somnade runt kl 02.00. Försöker ställa om tiden i kroppen, men det är inte det lättaste när det är sex timmar skillnad. 

Pappa och jag gick till poolen på förmiddagen. Jag ville gå hem efter ca 1timma då det blev för varmt. Jag brukar aldrig klaga på värmen, men det är lite skillad att komma från ett kallt Sverige till att lägga sig i en solstol när det är över 30 grader i luften...
 
Vid 11 tiden var det dags för lunch. Äntligen fick jag äta lite god thaimat, khao pad gung blev det och jag vräkte i mig allt innan pappa ens hade komit halvägs. När vi var klara med maten så åkte vi in till Pattaya City och jag inhandlade ett headset (måste ha tappat mitt på väg till Thailand...) och en minneskortsläsare. Det såg ut att bli regn, det var alldeles svart på himlen så vi skyndade oss hem igen. Inget regn blev det, däremot så somnade jag och sov ett par timmar, det var nog behövlig!
 
Nu på kvällen åkte vi in till Pattaya City igen. Pappa har en motorcykel som han/vi åker runt på, men nu i kväll så tog vi taxi då det är så mycket trafik på kvällarna, är ju livrädd ändå att sitta där på så det var skönt med taxi. 
 
Nu ska jag ringa till Marcus, sen är det dags att försöka sova igen!

Kommentarer
Jeanette
2012-12-12 | 19:35:48
http://mrnikon.blogg.se


Älskar den sista bilden :) Har du tagit en exponering eller två :)?

Svar: Tack! Det är endast en :)
My Isoniemi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


Hemsida / Blogg:


Kommentar:


Trackback



Mitt namn är My Isoniemi, jag är 20 år och är just nu bosatt i Norrköping. Jag kommer ursprungligen från Kumla/Örebro där jag är född och uppvuxen. Idag studerar jag andra året på Kultur, samhälle och mediegestaltning vid Linköpings Universitet, inom ett par år får vi se vart medievärlden tar mig.

Besöksräknare fr. 27-04-11
Idag: Denna vecka:
Denna månad:
Totalt:



2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December