Vietnam - dag 7

 
Ligger i sängen på vårt hotel i Vietnam. Vi landade här kl 20.15 lokal tid, och innan vi var framme på hotellet var klockan redan 21.00. Så idag har vi inte hunnit med mycket mer än resan hit. Men vi var faktiskt ute en liten stund i området kring vårt hotell. Jag var hungrig så jag tänkte om jag kunde hitta något att äta, när vi nästan var tillbaka vid vårt hotell kommer det en tjej som sålde majskolvar, så det fick bli en sådan. Sedan gick vi förbi en liten affär där vi köpte nudlar som vi har ätit här på vårt rum, så nu är jag mätt och belåten.
 
När vi flög över Kuala lumpur idag så fick jag syn på Petronas tornen. Jag ville så gärna ha ett kort på dem ovanifrån så jag satt och väntade med kameran utifall de skulle dyka upp, och det gjorde dem. MEN, när jag väl tog kortet så tändes lamorna i taket och min vita tröja speglade sig i rutan så det var mest tröjan man såg... Jag blev sur för att mitt kort blev förstört, trodde jag. Nu testade jag att redigera bilden, och det blev faktiskt helt okej, det är den översta bilden här ovan. Inte helt perfekt, men jag fick i all fall mitt kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


Hemsida / Blogg:


Kommentar:


Trackback



Mitt namn är My Isoniemi, jag är 20 år och är just nu bosatt i Norrköping. Jag kommer ursprungligen från Kumla/Örebro där jag är född och uppvuxen. Idag studerar jag andra året på Kultur, samhälle och mediegestaltning vid Linköpings Universitet, inom ett par år får vi se vart medievärlden tar mig.

Besöksräknare fr. 27-04-11
Idag: Denna vecka:
Denna månad:
Totalt:



2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December