Thailand - dag 16

 
 
 
Vart tog vägen vägen?
Idag tänkte jag och pappa att vi skulle åka en tur runt ön. Vi hyrde varsin motorcykel som vi åkte runt på. Jag hade sett lite bilder på instagram på en strand som skulle ligge längst ner på ön, så vi tänkte att vi åker dit. En bit på vägen så tog vägen slut, eller ja, den hade försvunnit. Men de hade byggt någon slags provisorisk bro över som vi kunde ta oss över på. Det känndes lite riskabelt då det bara var plank utlagt, men vi kom över. 
När vi åkt ett stycke till så blev vägen så dålig så vi inte kunde åka med våra motrocyklar längre. Så vi parkerade dem vid sidan av vägen om man nu kan vägen en väg... Vi promenerade en bit tills vi gav upp. Vi gick över ett berg som lutade något enorm tills det blev för jobbigt i värmen så vi gick tillbaka till våra motorcyklar. 
 
Det var fint att se all natur när vi åkte över ön, trots att jag inte kom fram till min strand så var kul att bara åka runt och titta sig omkring. När vi började närma oss vårt hotell så stannade vi vid ett apotek och köpte oss lite mediciner. Både pappa och jag har blivit sjuka... Får hoppas på att medicinerna hjälper fort, det är inte kul att vara sjuk i denna värme.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


Hemsida / Blogg:


Kommentar:


Trackback



Mitt namn är My Isoniemi, jag är 20 år och är just nu bosatt i Norrköping. Jag kommer ursprungligen från Kumla/Örebro där jag är född och uppvuxen. Idag studerar jag andra året på Kultur, samhälle och mediegestaltning vid Linköpings Universitet, inom ett par år får vi se vart medievärlden tar mig.

Besöksräknare fr. 27-04-11
Idag: Denna vecka:
Denna månad:
Totalt:



2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December