PEPPARKAKSBAKNING PÅ BAGERIET

iPhone4s + Instagram
 
För ungefär en vecka sedan så var jag med några av mina arbetsakamrater på vårt bageri och bakade pepparkakor. Det var enormt stora degar som lades ut på bagarborden, lite skillnad mot när man bakar hemma. En sådan länga räckte till hur många pepparkakor som helst... Jag är inte så jätteförtjust i pepparkakor, men den är otroligt kul att göra dem.
Jag har inte vart på bageriet tidigare, så jag tyckte det var extra spennande att se hur det såg ut, vart de bakar alla gottigheter vi har i vår butik.

Trackback



Mitt namn är My Isoniemi, jag är 20 år och är just nu bosatt i Norrköping. Jag kommer ursprungligen från Kumla/Örebro där jag är född och uppvuxen. Idag studerar jag andra året på Kultur, samhälle och mediegestaltning vid Linköpings Universitet, inom ett par år får vi se vart medievärlden tar mig.

Besöksräknare fr. 27-04-11
Idag: Denna vecka:
Denna månad:
Totalt:



2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni
Juli Augusti September Oktober
November December